joi, 3 februarie 2011

Claudia Cozma, noua printesa a lui Adrian Cristea (Poze)

Claudia Cozma, noua printesa a lui Adrian Cristea (Poze)Claudia Cozma, dupa ce a realizat doua pictoriale nud, vrea sa ii cucereasca inima lui Adrian Cristea si sa devina Printesa lui.

Claudia Cozma are 28 de ani si a ajuns in showbiz in urma castigarii concursului "Miss cea mai sexy Craciunita de la Pagina 5".




Au urmat apoi pictoriale pentru Bucatarescu, dar si propunerea de a poza pentru o revista celebra din Romania.



Claudia Cozma

Claudia este o englezoaica de origine romana care a reusit sa impresioneze cu formele sale.
Una dintre cele mai mari fantezii ale Claudiei, fantezie care inca nu a fost pusa in practica, este... "Vreau sa-mi astept iubitul, goala, plina de fructe pe corp… Iar el sa ma "dezbrace", sa manance ce am pe mine, iar apoui sa facem dragoste…"

Claudia Cozma
"Eu sunt cu mult peste tot ceea ce a avut Cristea pana acum in materie de femei. Am armele mele secrete, prin care stiu sa-l fac sa se indragosteasca de mine. Il pot domina din punct de vedere mental. Adrian e un baiat care merita mult mai mult decat relatia cu Bianca Dragusanu", sustine Claudia care are un iubit in Anglia.
Citeste mai multe detalii despre printesa lui Adrian Cristea, pe Showbiz.ro


Un comentariu: