marți, 11 mai 2010

Bianca Drăguşanu se înfometează ca să arate bine


Bianca Drăguşanu recunoaşte că a făcut sacrificii imense ca să aibă silueta care a consacrat-o. Chiar şi cu preţul sănătăţii ei.

„Mi-a fost foarte greu să slăbesc, am făcut foamea şi acum am ulcer. La 23 de ani am început regimul, am dat jos 15 kilograme. Şi acum mă înfometez ca să mă menţin şi să reuşesc, la 28 de ani, să urc pe podium cu fete de 17.

Mănânc o singură dată pe zi, până în ora 16.00, şi atunci numai frunze”, a declarat asistenta lui Dan Capatos pentru Click. În plus, din noua ei viaţă nu lipseşte nici sportul.


„Merg la sală, mă plimb cu rolele, merg pe jos şi fac masaj o dată la două zile. Doar de sărbători îmi permit luxul să mănânc de două ori pe zi”, a completat fosta - şi probabil viitoarea - blondă a lui Bote, scrie vdtonline.ro. Dar succesul de care se bucură acum a meritat probabil orice sacrificiu. Altfel cine ar fi observat-o pe „tânăra durdulie din Petroşani”?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu