miercuri, 14 iulie 2010

Mădălina Manole a murit de ziua ei! Sinuciderea e prima ipoteză!


Solista Mădălina Manole s-a sinucis în această dimineaţă, potrivit primelor informaţii, în domiciliul acesteia din localitatea Otopeni. Aceasta a lăsat un mesaj de adio pentru soţul ei pe telefonul mobil. Artista împlinea astăzi 43 de ani.
La ora 2.30 dimineaţă, Mădălina Manole i-a dat un mesaj soţului în care îşi lua adio, dar bărbatul ei a văzut abia de dimineaţă mesajul. În casă se mai afla soacra ei şi copilul Petru jr. Soţul a găsit-o pe hol. Era îmbrăcată în pantaloni de pijama şi maieu alb", a declarat o sursă din cadrul anchetatorilor.

Cazul este în atenţia procurorilor de pe lângă Tribunalul Bucureşti, în momentul de faţă echipele de la IML fac constatări.

În acest moment în casa din Otopeni se află părinţii Mădălinei, ai soţului Petru şi băieţelul. O prietenă de-a Mădălinei a ieşit din casă şi a declarat că a fost sunată la 6.30 de soţul artistei. „Mădălina era o femeie foarte discretă, nu ştiu nimic de problemele ei sau dacă lua medicamente. Soţul ei m-a sunat la şase şi jumătate şi am ajuns imediat aici”, a spus prietena Mădăline.

Trupul cântăreţei a fost găsit de soţul ei, Mircea Petru, în holul locuinţei. Acesta a anunţat îmediat ambulanţa însă medicii ajunşi la faţa locului au constatat decesul acesteia.Potrivit poliţiştilor, incidentul s-a petrecut la ora 6.30.


Anchetatorii sunt la domiciliul din Otopeni pentru a afla circumstanţele în care s-a produs incidentul. Cauza morţii artistei va fi stabilită de către procurori.

Valentin Stoian: „Dacă voi fi solicitat voi participa la un eveniment post mortem. “

Update 8.36: Solista nu prezintă urme de violenţă. Soţul este în prezent în stare de şoc şi nu poate oferi nicio informaţie. În acest moment în casa în care a fost găsită se află şi soacra acesteia şi copilul de aproximativ un an. Vecinii spun că în ultimele zile au văzut-o pe artistă ieşind la cumpărături şi că nu părea să aibă niciun fel de probleme. Cauza morţii acesteia va fi stabilită de către procurori.

UPDATE ora 8.20: Liana Stanciu: „Nu cred că s-a sinucis, cred că a făcut greşeală de administrare de medicamente. Era fericită. Avea probleme de sănătate, am auzit că ar fi stat chiar internată în spital. Îşi adora copilul, avea ochii în lacrimi când vorbea de copilul ei.“

Corina Chiriac:
"Sunt absolut şocată. Vreau să cred că s-a întâmplat un accident. Nu pot să cred că o femeie frumoasă, plină de succes, împlinită ca mamă şi soţie, şi-a luat viaţa. Am învitat-o, împreună cu Florentina Satmari, de multe ori în emisiune, dar nu a găsit timp. Am pus refuzul ei pe seama faptului că avea un copil mic. Era discretă şi am apreciat asta la ea. În ultima vreme, mi s-a părut extrem de slabă, dar am pus asta pe seama faptului că are un copil mic".

Stela Popescu: „Nu am văzut-o de mulă vreme, dar era o femeie optimistă. Nu pot să înţeleg e ceva îngrozitor.“

UPDATE ora 8.00: Aurelian Temişan: „Urma să o sun să-i spun „la mulţi ani!”, ca în fiecare an. Încercăm să aflăm şi noi ce s-ar fi putut întâmpla. E adevărat că slăbise foarte mult în ultima vreme, dar asta pentru şi-a dorit după sarcină. Cu nişte luni în urmă ne-am întâlnit pe stradă. Sub nicio formă nu avea probleme. Mi-a spus că e foarte împlinită şi fericită. Stăm încă şi nu ştim dacă să o sunăm sau nu. Încă vreau să cred că e o farsă, mai mult decât macabră. Este un mare semn de întrebare şi pentru noi. Nu a dat niciodată semne de dezechilibru psihic, şi şi-a ales şi o zi... Şi eu şi Monica suntem muţi. Şocul este la fel de mare ca în cazul Laurei Stoica. Am avut sute de spectacole împreună, am împărţit aceeaşi pâine ani de zile“.

Astăzi artista împlinea 43 de ani. Potrivit poliţiştilor incidentul s-a petrecut la ora 6.30. „Era o fată foarte serioasă. eu nu eram foarte bună prietenă cu ea. Ştiu că s-a retras din viaţa publică pentru a se dedica vieţii de familie. era o fată în regulă, era veselă, luptătoare. Din câte ştiu eu avea probleme cardiace“, spune Monica Anghel.

Anchetatorii au în vedere posibilitatea sinuciderii cu somnifere, însă poliţia nu a confirmat deocamdată această variantă. Se aşteaptă verdictul medicului legist şi anchetei criminalistice.

Mădălina Manole scria pe blogul personal: „Despre album?.. Am adunat pe acest disc 12 cintece compuse în acest răstimp, fiecare avînd emoţia şi povestea lui în care vă veţi regăsi cu siguranţă, atît voi indrăgostiţii cît şi voi, mai puţin norocoşii in iubire. Despre mine, pe scurt?.. M-am recompus sufleteşte şi merg mai departe, preţuind cu toată fiinţa mea tot ceea ce am primit şi primesc de la viaţă! Restul e… mişcare de rezistenţă!“

Biografie: Mădălina Manole îşi face debutul muzical la 15 ani în Cenaclul Tineretului prahovean. Devine cea mai tânără membră participantă a Cenaclului Serbările Scânteii Tineretului. Cântă alături de Victor Socaciu, Gheroghe Gheorghiu, Mircea Rusu, Roşu şi Negru, ş.a

Dan Ştefănică îi încredinţează piesa „Pentru noi nu poate fi alt cer” care figurează pe coloana sonoră a filmului „Nelu” în regia lui Dorin Doroftei. Cu această ocazie, interpreta joacă şi primul rol într-un film.

În anul 1991, obţine discul de aur pentru albumul „Fată dragă”. Tot în acelaşi an ia fiinţă Fan-clubul naţional Mădălina Manole condus de studenţii Ciprian Antochi şi Claudia Panaite. Fan-clubul are 25 de filiale în ţară.
Din anul 1991 seria turneelor în Statele Unite, Canada, Austria, Belgia, Gerrmania, Franţa. După albumul „Fată dragă”, Mădălina Manole primeşte alte două discuri de aur pentru vânzări de două milioane de unităţi (LP si MC). Revista „Billboard” a semnalat în acel moment performanţa artistei.


În anul 1993 este desemnată cea mai bună artistă pop în clasamentele realizate de Radio Contact, fapt care-i aduce o invitaţie la Bruxelles unde filmează în studiourile societăţii belgiene Radio Contact videoclipul pentru piesa „Să nu mă minţi”.

În anul 2000, obţine distincţii pentru cea mai bună interpretă pop şi cea mai bună voce feminină a anului la Premiile Radio România şi respectiv, Premiile Industriei Muzicale din România.
În 2000, albumul „Dulce de tot” este apreciat cel mai bun album pop de Radio România Actualităţi.

VIDEO Cunoscuţii o vedeau pe Mădălina Manole ca pe o fată plină de viaţă şi nu cred în ipoteza sinuciderii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu