marți, 13 iulie 2010

URAA!!! Am gasit Catelul!!!


Salutare prieteni, in articolele trecute va spuneam despre catelul meu ``mupsi `` ca l-am pierdut de aceasta data vin cu o surpriza si va spun cum l-am gasit. Intr-o dupa amiaza m-am dus putin in pat sa ma odihnesc ma simteam foarte obosit, dupa ce m-a luat somnul la vro` 2 ore ma suna cel mai bun prieten al meu ``catalin`` si imi spune... ``ba hai repede ca am vazut catelul tau`` .. cand am auzit asa cum eram imbracat am plecat m-am ntalnit repede cu Catalin ne-am suit pe motoscuter si am plecat in locul in care vazuse catelul. Cand am ajuns acolo era o gramada de catei din toata gramada de catei imediat l-am strigat.....``mupsi ce faci mai baiete`` spre surprinderea mea foarte greu ma recunoscut :-( , imediat l-am luat in brate si a venit la mine o femeie batrana si a zis ca ce fac cu catelul ei...eu am incercat sa ii explic ca e catelul meu .....in fine am rezolvat problema, si am plecat bucuros spre casa....Doamne asa ma bucur ca am gasit catelul.. ii multuymesc lui Dumnezeu ca e cu mine....va doresc o zi buna si cei care aveti catei de camera nu va doresc sa treceti prin ce am trecut eu......O zi buna Alexandru Dinet.

Un comentariu:

  1. Salut. E cel mai haios articol pe care l-am citit vreodata :)) Am ras de am cazut pe jos :)) Bv Alex! Laurentiu

    RăspundețiȘtergere