luni, 5 iulie 2010

Prietene drag ma doare sufletul ca te-am pierdut!:(:(:(


Salutare prieteni de data aceasta vin pentru voi cu o veste foarte proastă, in primul rînd sa va spun ca iubesc foarte mult animale de companie în special catei , papagali...... iar astăzi sa împlinit 1 săptămîna de cand mi-am pierdut ce mai bun prieten necuvantator il cheama ``Mupsi`` în vîrstă de numai 8 luni, si noapte în vis mă gandesc oare unde o fi oare trăieşte oare e mort:(( :(( sincer mă învăţaserăm cu el îi simt foarte mult lipsa:(( acum nu mai are cine sa facă dezordine în casa nu mai are cine sa îmi roadă CD-urile , sau microfonul de emisie la radio. Prietene mupsi sa şti ca te iubesc foarte mult si poate Dumnezeu va avea grija sa te întorci acasă...ar mai fi multe de povestit dar sincer vreau sa mă opresc.(........) Aştept de la voi pareri.. ce sa fac , sa îmi cumpăr alt catelusi sau sa sper ca poate va apărea.....iar altul dacă îmi cumpăr nu mai este la fel ca prietenul meu mupsi(...). Va aştept cu comentarii va multumesc mult pentru cei care intra pe blogul meu si îmi citesc articolele. O zi buna Alexandru Dinet.

3 comentarii:

  1. deci....saracul cutzu:-<....eu as zice sa iti iei altul...:P....iar daca apare ramai cu aman2:X....

    RăspundețiȘtergere
  2. eu zic sa mai il cauti si sa o muti pe sorata din casa...data trecuta din cauza ei o fugit...sunt sigur ca si acuma tot din cauza ei:-< eu sper sa`l gasesti:D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  3. saracutul catelus si eu iubesc foarte mult animalele mi-am pierdut si eu cu un an in urma catelusul si nu s-a mai intors asa ca zik k sa iti cumperi un alt catelus iar daca apare ramai cu amandoi :X :-*

    RăspundețiȘtergere