luni, 11 octombrie 2010

Prostia omenească pe internet

Iar dau atenţie unor analfabeţi ce nu au loc de mine. Şi se întreabă de ce îi critic. Să vezi şi să nu crezi!
Următoarea imagine este de pe siteul unui post ce vrea să fie de radio.
Un site de râs

Nu aţi înţeles ce scrie? Nu vă vine să credeţi că poate fi real? Ok, să vă citez cele expuse:
Am ajuns unde neam dorit
Buna ziua acum 4 zile echipa RRO adica “Radio Romania Online” neau jichnit cu niste comentari facute pe postul lor, daca as fi in locul lor miar fii rusine sa zic ca am un radio cu numele de RADIO ROMANIA si cu un timp de auditeie de aproape 4 luni cu o experienta de elita pentru ascultatori.
Radio Atell a fost infintat pe data de 03.10.2010 de o saptamana sa zicem asa, cu o echipa obisnuita de DJ si Tehnicieni fara prea multa publicitate am reusit sa ii ajungem pe RRO si chiar sa ii depasim in cea ce orce radio vrea sa aiba “ASCULTATORI”
Ii multumim in special lu DJ.TzappY pentru emisia din data de 11.10.2010 “
Nu mă pot abţine fără a nu le transmite un mesaj:
MĂI COPII, VOI NU VEDEŢI CÂT SUNTEŢI DE PENIBILI?
DE CE NU ÎNCERCAŢI ÎNAINTE DE A FACE RADIO SĂ MERGEŢI SA RECUPERAŢI MATERIA DE LA CLASA A 2-a? CUM ESTE POSIBIL ÎNTR-O SINGURĂ FRAZĂ SĂ EXISTE ATÂTEA GREŞELI GRAMATICALE?
UN ULTIM MESAJ DIN PARTEA MEA: ACEI CÂŢIVA ASCULTĂTORI CARE ÎI AVEŢI ŞTIU CÂT DE AGRAMAŢI SUNTEŢI? SAU SUNT COPII DE 12 ANI? SAU V-AŢI CHINUIT MULT SĂ GASIŢI 5 COPII CARE SĂ VĂ SUPORTE 2 MINULTE PENTRU A FACE ACEL PRINT SCREEN?
Astfel de personaje sunt peste tot în lume, însă ce este mai trist că unii dintre ei au şi acel tupeu de a arăta nivelul prostiei. Îmi este jenă să citesc pe acel site numele postului RADIO ROMÂNIA ONLINE, un post de radio ce se respectă. cu emisiuni realizate de profesionişti, cu colaborări cu firme serioase si centre culturale de renume, post de radio respectat de numeroşi artişti de valoare, organizatorul a diverse festivaluri, partener media al mai multor evenimente culturale atât în ţară cât şi în străinătate.
Oare cum există atât de mult tupeu de a te compara cu nişte profesionişti? Mai există pretenţia a le cere unor astfel de copii să citească un Shakespeare când ei nu au nici cele mai mici cunoştinţe de limba română? Este dureros şi totodată jenant că avem de-a face cu astfel de specimene. Îmi lasă un gust amar această întâmplare şi mă face să-mi pun întrebarea: România încotro?
Un record de 17 ascultători este un motiv de mândrie? Mă îndoiesc. Nu contează cantitatea, ci calitatea. Însă de cele mai multe ori nu mai ştim să deosebim calitatea de rebuturi şi este trist. Acest site, acest post de “radio”, aceşti copii intră în categoria rebuturilor dovadă fiind cele expuse pe ceea ce se doreşte a fi un site, un loc unde vizitatorii să intre şi să înveţe ceva. Însă dacă ai cel puţin 2 clase nu poţi fi indiferent, ba mai mult, rişti să te apuce râsul.
Acesta este motivul pentru care am numit acest articol “Prostia omenească pe internet”.
În speranţa ca pe viitor să nu mai avem de-a face cu astfel de eşecuri umane, eu vă doresc…
O zi faină,
Alexandru Dinet
Articol preluat de pe :  http://laurentiupintoi.wordpress.com    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu