luni, 10 ianuarie 2011

Rihanna isi face parfum cu numele ei

Rihanna isi face parfum cu numele eiPrinsa de moda care s-a raspandit in ultima vreme printer vedete, Rihanna vrea sa-si lanseze si ea un parfum care sa-i poarte semnatura. Cantareata originara din Barbados, dornica sa intre in afaceri, si-a gasit déjà un posibil partener, o firma de cosmetice cu care negociaza realizarea unei intregi colectii de parfumuri marca Rihanna.
Vedeta vrea sa-si numeasca parfumul “Reb'l Fleur”, dezvaluind ca aceasta sintagma are o semnificatie deosebita pentru ea: “Bunica mea din Barbados obisnuia sa imi spuna ca sunt o floare rebela. De-a lungul timpului am incercat tot mai multe mirosuri diferite pana mi-am dat seama care este cel care ma reprezinta cu adevarat. Voiam ceva care sa spuna: “Rihanna a fos
t aici” “, a povestit Rihanna.


egirl.ro
Sursa foto: biggeststars.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu